Vill ni hänga med?

Jag funderade på, i denna värld av bloggar, att dokumentera min resa efter kostregistreringen. Jag har reggat en blogg  på blogspot (för att det var lättare att kommentera boggar där då) som jag funderar på att göra till min "träningsblogg". Jag funderar på att "go public" med alla mått och vikt och resultat och maten och träningen osv... Något ni vill läsa? Å andra sidan kommer jag nog göra de mest  för min egen skull. Ha det dokumenterat och den som vill får följa min resa mot, förhoppningnsvis en starkare och hälsosammare kropp.

Nu har jag ätit frukost iaf, gröt med banan. Ska ta tag i begreppen nu som jag tänkte reda ut idag. Fick ju lite rätsida på det igår under seminariet.

Och ja, jag har träningsvärk. Alldeles lagom, men det gör ändå riktigt ont! Jag är inte helt orörlig...

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0