Uppe med tuppen

Känns verkligen som det. Inte för att kvart i åtta är en toktidig tid att gå upp. Men har man sovit längre än tio i flera dagar är det toksvårt att komma upp tidigt. Tvingade upp mig idag i ett försök att vända tillbaka dygnet. Klockan var närmare två när jag somnade i natt.. inte bra. Vill få lite pluggning gjord också. Sitter här och surplar kaffe för att väcka kropp, själ och hjärna.

Funderar över dagens träning. Ett alternativ är att hoppas att jag kan hinna med bodystepen kl 16.30, men gör jag inte det så skulle jag vilja gå på lunchpasset kl 12 (och det är ju lite svårt att ta efter kl halv fem). Ett annat alternativ  är att träna själv efter att seminariet är klart eller gå på typ bodybalance som börjar halv sex... vi får se hur det går. Ett annat alternativ är ju att träna själv nu på förmiddagen så har man den biten gjord... gahh, inte lätt det här, hehe.

Nu ska jag surpla vidare och läsa den underbara kvantitativa artikeln:)

God morgon!

Kommentarer
Postat av: Ebba

Du skulle tränat i förmiddags =)

2009-01-12 @ 14:41:15
URL: http://ebbastraningsblogg.blogspot.com
Postat av: Johanna

Haha, ja men jag tränade lunchpasset. Så nästan förmiddag... Nästa träning blir nog på onsdag eftermiddag efter tentan, om inte träningsvärken i morgon är uthärdlig, hehe.

2009-01-12 @ 17:55:21
URL: http://jojons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0