Träningsvärk!

Äntligen! Som jag har längtat. Det är inte mycket men det känns att jag har rört på mig. Lite i axlarna, i rumpan och rygg och mage. Sweet! I morgon blir det nog bodystep igen då instruktören ville filma sin licensvideo... klart man ställer upp:)

Nu ska jag äta gröt. Tog en riktigt rejäl sovmorgon. Har legat vaken den sista timmen men orkade inte gå upp...

Sen måste man väl plugga lite också... trist men sant.

Ikväll ska jag på T6:ornas utspark på O'Learys. Käka mat och umgås. Blir en kort kväll för mig då jag egentligen inte var speciellt sugen. Men mann måste ju ställa upp. Vi vill ju ha en vettig utspark sen när vi slutar.. om bara några månader :)

Som sagt, gröt!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej

Jag kanske kan komma och hämta biljetterna i morgon om det passar dig. Jag skickar ett sms i morgon.

hoppas du har en trevlig kväll!

2009-01-10 @ 21:00:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0