Städa/inte städa?

Det är frågan.

JAg borde egentligen dra ett varv med dammsugaren, ett varv med moppen och ett varv med dammtrasan. Då lär jag nog få upp värmen. Lägenheten är ju inte så stor så egentligen tar det inte allt för lång tid heller, men det som skulle behövas göras först är att tvätta. Hela sovrummet är översvämmat med smutstvätt. Fy fan vad jag vill ha en egen tvättmaskin (eller i dessa kyliga tider) en i samma hus man bor i). Vår tvättstuga är ett eget hus på gården, så man måste ut och in och in och ut när man ska tvätta. Dock är det inte 22 grader kallt idag, men det är nog så kallt.

Just nu lockar en kopp hett te, en filt och några avsnitt av Sex and the city mer... Kan bli lite städning på eftermiddagen i stället... perhaps.

Jo, jag har träningsvärk idag. Mest i biceps och rumpa. Lite sugen på att dra och springa lite på löpbandet, men också på en vilodag idag och i morgon och se gå på bodystep på söndag. Vi får se vad som faller mig in.

Nu te, filt och DVD!

Kommentarer
Postat av: Emelie

jag har faktiskt tvättat idag, det blir slut i underklädeslådan ibland :P

2009-01-16 @ 12:10:53
Postat av: Johanna

Ja, det är ju det som är värst:) Man överlever klädhögarna, men när trosorna är slut då måste man tvätta..:)

2009-01-16 @ 13:50:10
URL: http://jojons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0