Söndagslasange

Efter en inte allt för produktiv förmiddagen - slappaste helgen ever - så fick jag lov att klippa Patrik. Det var riktigt kul, höll på nästan  en timme. Blev faktiskt riktigt bra. Jag är riktigt nöjd för att vara min första gång. Efter lite städning av hårtussar så drog jag i mig två äggmackor och åkte in på gymmet. Det vankades bodystep. Inte fullt så taggad som jag hoppades på att vara, men ändå svettigt och säkert en hel del kalorier brända.

Nu har jag gjort en lasange, och medan den stod i ugnen så spola jag av mig allt svett och nu sitter jag här och väntar på att den ska svalna lite sen ska vi ta och äta. Det var ett tag sen jag gjorde lasange. Få se om det ingår i mitt kostprogram sen - tvivlar på det, hehe.




I morgon börjar sista terminen på sjuksköterskeprogrammet. Jag kan inte förstå att det gått så fort. C-uppsatsen kvar, sen sista praktiken... Det känns både otroligt kul och en aning läskigt. Skönt att för börja jobba och tjäna lite pengar och slippa sitta med näsan i böckerna, eller känna att man behöver göra det. Men läskigt då man står där med sin legitimation och ska klara sig själv. Men man måste tillåta sig att vara ny och fråga när man känner sig osäker...

Kanske måste börja söka lite jobb till sommaren?

Nu ska jag äta lasangen, hoppas den blev god.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0