Seminarie och träning

Den rubriken hade jag tydligen haft förut..

Det blev ett lunchpass med kettlebells. Hårt som fan, men oj så skönt efteråt. I morgon kommer jag nog ha ont i min kropp. Längtar så otrroligt till den 20:e så hela den här tjottaballongen med kosten kommer igång. Nog för att det skulle ta drygt en vecka för henne att fixa programmet så är det ändå igång då. Jag känner nu att jag slarvar så bara för att de kommer styras upp sen när jag varit på kosteregisstreringen. Skärpning redan nu!

Pigg och glad rusade jag till skolan. En halvtimme mellan avslutat pass och seminariestart innebar snabbdusch och en del eftersvettningar, men jag luktade nog inte alltför illa. Seminariet gick väl sådär. Vi hade väl inte fattat allt rätt, och lite förvirring blev det såhär två dagar innan tentan. Men jag känner att jag har rätt så bra koll på artiklarna som är till tentan och i morgon ska jag bara repetera massa begrepp. Känner mig inte alltför orolig.

Jag är lite sugen på att träna också, men vad vet jag inte. Dels är det ett kettlebells-pass halv fem, men det kommer jag väl inte orka. Min kära träningskompis kommer med all säkerhet gå på pumpen och det kommer jag nog heller inte var så sugen på. Eventuellt att jag drar in och kör slut mig på löpbandet. Måste få igång flåset. På onsdag tror jag det bli bodystep i allafalla. Det är ju så ruskigt roligt.


Jag och Sara, klasskamrat, i lördags på utsparken för T6-orna!
Jag är likblek för att Sara har varit till Egypten - fuskis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0