Pluggdag in i det sista

Det är dagen innan tentan och jag känner inte nån direkt ångest. Inte ens när jag trodde att det var en tenta som många kuggade första gången så var jag inte speciellt orolig. Varför? Jag tycker ändå inte att jag har pluggat tokmycket den här perioden, jag känner heller inte att jag är stensäker på alla begrepp men på nåt vis känns det som att kommer kunna ordbajsa mig fram till ett vettigt svar på det jag inte är säker på. Visst kommer jag inte kunna allt, men har jag nånsin kunnat allt inför en tenta..ehh, nej. Artiklarna känner jag heller ingen ångest för. Jag anser mig själv rätt duktig på engelska och i värsta fall finns det finnas lexikon i salen. Det bästa hade ju självklart varit om vi fått ta med oss den man pluggat och kladdat i hemma... men det går ju förstås inte, hehe. Tokigt (som Clara skulle ha sagt) (hmm, ingen av mina läsare har umgåtts tillräckligt med min guddotter för att inse det roliga i den kommentaren - möjligtvis mina systrar som "aldrig" läser min blogg).

Träning? Mina ben sägen nej. Jag har inte dödligt ont men de säger vila. I denna stund tänker jag lyssna på dem, men det är bara eftermiddag och kvällen kan mycket väl bjuda på träning. Dock är det gratisvecka på gymmet och risken att det är fullt är stor. Har bokat in mig på bodystep i morgon kväll, får nog snällt vänta på det passet.

Nu har jag fikat klart, teet är uppdrucket så jag ska återgå en stund till gamla tentor och hoppas på att lugnet inför i morgon håller i sig hela kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0