Ovanlig natt

Jag vet inte varför men under tiden jag och Patrik bott ihop, och oavsett hur sängen har stått så har jag alltid sovit närmast dörren. Vissa par har "sin" sida oavsett hur sängen står, men inte vi.. eller jo, min sida är sidan närmst dörren. Under tiden vi bott här i lägenheten har vi alltid sovt på vår egna sida. I natt sov han på min sida och jag på hans... Det kändes lite ovanligt. Det var inget som bestämdes utan när jag dragit ett varv och släkt och stängt av allt så låg han på min sida och jag la mig på hans sida. Sen blev det bara så att vi somnade...

Nu är det snart dags för frukost nummer två. Jag åt min gröt vid 11 och nu ska Patrik äta så jag tänkte göra honom sällskap. Det är mysigt med slappa lördagar.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0