Ny vecka, nya möjligheter

Idag är tanken att jag ska köra mitt första dubbelpass på en hel evighet. Detta är helt beroende på föreläsningen som vi har i eftermiddag. Det är nämligen schemalagt till 17, men det första passet börjar 16.30 - bodystep. Visst, alla föreläsningar är frivilliga så jag kan ju gå när jag behöver, men är den bra känns det nyttigt att vara kvar. Sen, om man har tur, kan den ju faktiskt sluta tidigare. För det som syns på schemat är egentligen hur länge salen är bokad. Hoppas, hoppas.

Det andra passet är iaf Bodybalance och det börjar 17.30 så det tänkte jag gå på. Det har jag bokat. Behöver sträcka ut mina stackars muskler lite känner jag. Jag är så stel. Det var riktigt länge sen jag var på Bodybalance så det blir nice.

Nu har jag ätit frukost och ska ta och borsta tänderna och så. Tar bilen in idag för efter all träning ska gjag ut till flygplatsen och hämta svärmor. Sen bli vi av med bilen, vilket är både bra och dåligt. Dåligt är det för det är så lättsamt att ta den och man kan handla mycket osv. Det bra med det hela är att jag har köpt busskort som jag knappt använt plus att jag måste betala bensinen... mkt pengar för en student.. hehe.

Nu ska jag kila vidare i morgonrutinen. Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Ebba

Åh, bodybalance skulle jag också behöva. Mina muskler är ju rena skämtet. Är ju så stel att jag knappt tror det själv, haha. =)

2009-01-19 @ 16:04:00
URL: http://ebbastraningsblogg.blogspot.com
Postat av: Johanna

Ja, det var verkligen välbehövligt. Måste gå fler gånger kände jag!

2009-01-20 @ 09:47:42
URL: http://jojons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0