Lördag kväll

Vid halv sju var jag inte så laddad att åka in till stan och gå på en utspark för T6orna. Men jag hade sagt att jag skulle komma så då gjorde jag som jag sa, och det var nog bra att ha en rätt taskig inställning - det blir ju oftast bara roligare än man tänkt sig.

Kvällen var riktigt trevlig, god mat och de tog lekarna på så mycket allvar som behövdes. Jag körde in för jag orkade inte pussla med bussar och sånt så jag var nykter. En klasskamrat skulle upp och jobba idag så vi for vid typ halv tolv kanske. Då hade "nattklubben" dragit igång...

Idag ska jag försöka plugga lite mer, borde åka och skriva ut artikeln som ska vara på tentan... men jag ska in och träna på eftermiddagen så jag kanske borde ta det då...

Nu ska jag iaf borsta tänderna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0