Kyla?

22 grader kallt tycker jag är för mycket. Jag frös som fan när det var 18 minus, tycker det är onödigt att det ska krypa ännu lägre ner... Det är drygt att skrapa både utsidan och insidan på vindrutan på bilen...

Det var tydligen strömavbrott i hela Ösd, till och med ut till Brunflo om inte mer... Nån transformator nånstans inte pajjade, vad jag förstod av ryktena i omklädningsrummet på gymmet. Där blev det som sagt ett Step-intervall pass, inte i omklädningsrummet, men i salen på gymmet. Jobbigt som fan. Var redigt pepp på förmiddagen, men lite si sådär avslagen på eftermiddagen, men ett helt ok pass. Det var dock omöjligt att få ett felfritt varv av koreografin. Den var inte svår men den ville inte fastna i mitt huvud.. tror jag måste börja dansa igen. Måste träna mina koreografi-celler lite.

I morgon blir det nog lite städdag. Behövs verkligen. Eller det som verkligen, verkligen behövs göras är att tvätta. Men nu, i 22 graders kyla är det inte kul att springa fram och tillbaka till tvättstugan. Gaah, jag vill ha en egen tvättmaskin. Och diskmaskin... Mycket vill ha mer. För typ ett år sen var jag mer än nöjd med en egen lägenhet, nu räcker inte det, hehe.

Jag vill kolla på film. Ska se om jag kan övertala mannen jag bor med. Han sitter och spelar just nu - kan bli lite svår. Ännu ett rekord som ska slås :)

Huvudvärken ville inte ge sig - morr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0