Ingentinglördag

Jag har gjort ingenting. Hela dagen. JAg har inte gjort en enda vettig sak. Visst såna dagar får man väl ha, men det är lite tråkigt. Vaknade sent, åt frukost, kollade på Golden Globe-awards, sen kom Patrik upp och jag käkade igen, sen spelade han spel, jag hade inget att göra, kollade på "På spåret" på web-TV, slötittade på youtube, blev hungrig, åt middag kvar från igår, kollade på "All kings men", nu sitter jag här. Det var min lördag.

Nu ska jag gå och duscha, det enda vettiga den här dagen. I morgon ska jag iaf träna. Borde tvätta och städa, som jag så länge har tjatat om. Får kolla tvättid sen.

I natt ska jag sova på min sida...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0