Hundvakt

Vaknade runt nio, men låg och drog  mig till nästan kvart i tio. Då tänkte jag att vovven måste få gå ut och pinka. Drog en vända med honom vid nio-tiden igår  kväll när jag kom hem från träningen så det hade gåått nästan 12 timmar sen han var ute sist. Vandrade upp för att kolla hur många grader det var så jag visste hur mkt kläder jag skulle ha på mig. Vadå pendla? Nu var det helt plötsligt -18 grader. Det var ju fan plus här om dagen. På med massa kläder för en snabb kiss-runda. Mina kinder dog. Och jag som tänkte att han och jag skulle ta en långpromenad lite senare... den planen ligger lite risigt till.

Känner mig redan toktaggad till träning i kväll. Therese och jag bokade ihop oss på Step-intervall i går kväll, chattandes på status-kommentarerna på Facebook! Så ikväll blir det step varvat med styrka. Riktigt skoj. Dock tror jag mina lår inte tycker det. Kettlebells i måndags, träningsvärk fortfarande igår och ett bodystepprogram i princip beståendes av enbart benböj. Igår "slapp" vi  iaf hela programmet, så ingen maglåt och inte heller den avslutande benlåten heller.. så jag borde nog inte klaga, hehe.

Idag blir min tredje dag att skriva kostdagbok inför tisdagens kostregistrering. Tre olika, men vanliga matdagar för mig som jag hoppas Frida får ordning på. Det får hon nog det är ju bara det att jag måste följa det, så det hänger ju på mig i slutändan... typsikt, jag som hoppades på att det skulle trollas lite.. hehe.

Nu känner jag för att lägga mig under filten, ta en kopp te och kolla på en film. Härlig ledig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0