Herrejävlar vad skönt

Vilken urladdning. Känns som jag legat på soffan de senaste tre veckorna. Nu är jag äntligen igång. Boka in min kostregistrering den 20:e jan (första tillgänliga tiden, synd att det inte var tidigare). Sen studsade jag asset av mig på bodystepen. Var ju betydligt tyngre än vanligt, men faktiskt inte fullt så tungt som jag hade räknat med innan. Men oj vad skönt att få riktigt svettas och bli trött. Ingen hosta  så förkylningen är förhoppningsvis väck... bara inte Patrik smittar om mig vill säga.

Idag ska vi käka kebab, hemmakebab, inte köpt kebab. Den tycker jag inte om plus att den är en aning onyttigare. plus att här får man ha på vad man vill osv... men först ska jag duscha. Sweet.

Sitter och ler. Känns konstigt:)  Men jag upplever väl någon form av eufori antar jag.. Johanna is back on track.

Good night!

Kommentarer
Postat av: Emma

Tack :)Det är den värsta magsjuka jag nånsin haft, rekommenderas inte.

Kommer att vara på stan från ca 10 och framåt. Så det beror ju på om det passar dig. Annars kan jag som sagt hämta biljetterna.

Har lagt in ditt nummer på min mobil. Här är mitt nummer: 070-2640613.

Vi får höras i morgon! Ha en bra kväll :)

2009-01-09 @ 21:29:04
URL: http://emmatokfrans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0