Gårdagen

Det blev ingen föreläsning på eftermiddagen igår då föreläsaren var sjuk. Detta innebar årets första dubbelpass. Bodystepen var rätt så kul, men jag hade inte riktigt någon energi kvar till bodybalancen sen. Men passen var godkända. Efter det så rusade jag in i duschen och spola av mig för att sedan bege mig till flygplatsen och hämta svärmor. Jag hade ju inte behövt skynda att duscha då de var nästa 45 min sena. Tydligen var de tvugna att blåsa av banan från snö innan de kunde landa... suck. 30 kr i pakeringsavgift för att de var försenade... Men det ska jag egentligen inte klaga över för tidigare på dagen hade jag fått en p-bot på 600. Mitt ögonmått var inte det bästa och jag stod för nära en korsning. Jag visste att det var lite nära, men jag trodde ändå att det skulle räcka. Jag brukar tro att det är så himla mycket längre än vad det är.. nästa gång stegar jag avståndet.

När vi kom från flygplatsen åkte vi och handla lite. Jocke skulle göra tacos och jag hade inte ätit så jag vill hänga på. vi ringde sambon och han ville också med. Efter mycket om och men satt vi i soffan kl. 21.45 och åt tacos och kollade på Wall-E. Toksötaste fillmen på länge. vid halvtolv tog jag och Patrik bilen hem och hoppade i säng. Lite småtrött idag, men ändå rätt taggad. Jag ska åka och hämta Mella vid tolv när hon slutar så ska vi pilla lite på C-uppsatsen. Skulle vilja träna nåt idag, men vi får se hur det går med uppsatsjobbet. Kanske får ha vilodag och ta igen det i morgon.

Nu ska jag kolla lite på Sex and the city. Lite slappa innan jobbet drar igång:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0