Första riktiga skoldagen det här året

Heldag på skolan. Otroligt tråkig datalab på förmiddagen och ett helt ok, rätt givande artikelseminarie på eftermiddagen. Märks att man inte är van med skolan, fick ont i huvudet som än inte har gått bort - trots lite för mycket ASA på kort tid :)

Tänkte ju avverka årets första träningspass ikväll, mjukstart med bodybalance. Avbokade min plats för att avvakta och se om huvuudvärken tänkte ge sig. Potatisen står på spisen och kokar, det kanske bara är lite mat som behövs. Inte för att jag är så dödligt hungrig. Var förresten in på gymmet en snabbis och tänkte boka tid för kostregistreringen, men ägarna var inte där och hade heller inte satt upp tider så det får vänta. Blev hänvisad att komma tillbaka på fredag, det tänker jag göra. För då tänkte jag ta ut mig på bodystepen. Jag är så jävla redo att sätta igång med träningen. Det var ju inte meningen att det skulle bli ett uppehåll och speciellt inte så här långt uppehåll, så nu jävlar är det dags att komma igång. Beach 2009 - here I come!

Kan nån trolla? Ta bort min huvudvärk isf! Tack på förhand!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej!

Jo jag kommer ihåg dig, och har tittat in här på din blogg förut.

Tack för tipset! Har funderat på det... nu fick jag ju en spark att jag borde göra det. :) Vore ju intressant att höra henne live. Jättesnällt att du kan fixa biljetter. Jag vill ha två stycken.

Ska du dit? När, var, hur hämtar och betalar jag biljetterna?



krya på dig du med, huvudvärk är inte kul.

2009-01-07 @ 18:09:59
URL: http://emmatokfrans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0