Drama på gymmet

Idag var jag till gymmet för att medverka på ett pass som skulle filmas för att instruktören sen skall kunna skicka in den och få ut en licens. Vi startade efter sista passet slutat och skulle bli kvar en halvtimme efter stängning. Ägaren låste och larmade per atomatik när hon gick vid 18 och när vi kom ut ur salen började så klart larmet pipa. De ringde till ägaren som gav koden så larmet slutade, men vad som sedan visade sig var att hon även låst in oss. Vi kunde inte ta oss  ut därifrån... Hon fick snällt komma ner och låsa ut oss.. ingen större fara skedd men ändå lite drama, hehe..

Passet gick bra och var lika svettigt som vanligt. Men det märks  när det inte är så många i salen. Man bli riktigt taggad när det är fullt hus. Vilket det kommer vara den kommande veckan då det är gratis-vecka. Kul med nya medlemmar men ett helvete när det är så trångt...

Bokade som sagt kostregistreringen till den 20:e och fick i dag lite papper som jag ska fylla i. Ska även föra kostdagbok i tre dagar. Jag misstänker att jag äter för lite, lite för oregelbundet och för lite protein. Återkommer med expertutlåtandet senare. Skulle ta en vecka att utforma kostprogramet sedan, så jag bara väntar och väntar.

Nu kanske man ska gå och lägga sig.. har inte varit de tidigaste kvällarna den här veckan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0