Dålig dag

Jag är nere!

Alla som känner mig skulle inte påstå att jag är nere speciellt ofta, att jag oftast är glad och uppåt och inte har långt till ett skratt. Var är den människan idag? Jag känner inte att jag har gjort nåt vettigt, mest legat i soffan och kollat på Sex and the city. Tur att det är tvättid om tio minuter så jag får nåt vettigt ur denna dag. Förlåt mig Mella om du läser det här. Men jag har inte gjort speciellt mycket arbete på vår uppsats. Tror vi behöver den här helgen av råplugg och lite uteaktiviteter för att jag ska komma igång. Vi får se det som får kick-off!

Nu ska jag ta och göra i ordning en del av vår smutstvätt - allt kan omöjligt bli tvättat idag.

Cheer me up if you can!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0