Avfärd mot norrut

Snart blir jag upphämtad för min weekend i norrländska skogarna. Ska bli jättekul. Hoppas verkligen på fint väder så man kan åka skoter, för det har jag minsann inte gjort på många, många år.. och bara en gång.

Har hunnit vara på hälsocentralen med svärmor för suturtagning och omläggning. Tvätta gjorde jag i förmiddags också. Nu är det egentligen bara lite byxor och  Patriks strumpor som ska tvättas. Men det är det inte så bråttom med än.

Nu ska jag kissa och packa ner bärbara datorn.

Ha en trevlig helg. Det blir kanske inte blir nåt bloggande då jag eventuellt är internetlös i helgen...skönt det också.

Ha det!

Kommentarer
Postat av: Ebba

Ha en jättekul helg!! =)

2009-01-23 @ 16:07:37
URL: http://ebbastraningsblogg.blogspot.com
Postat av: Johanna

Tack! Det hade jag. Ses vi nåt på gymmet i veckan? Tänkte träna i morgon bitti - om jag tar mig upp:P

2009-01-27 @ 10:52:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0