Årets första pluggdag

Idag har jag haft näsan i böckerna ett litet tag. Började dagen med en kort promenad. Det var rätt kallt och jag vaknade sent, så det fick bli en snabbis så jag kunde börja plugga. but where to start? Jag vet inte i vilken ände jag ska börja. I natt när jag inte kunde sova så läste jag artikeln och strö över lite och sånt. Så jag tänkte att jag skulle kolla vilka frågor på artiklarna som fanns på gamla tentor. Hittade dom inte. Jag minns att jag hade kollat på en tenta men jag kunde inte komma på var jag hittade den. Tillslut så fann jag dom och nu ligger de säkert på min hårddisk. I morgon ska jag skriva ut dom. Tycker det är lättare när man har dom på papper och kan kladda runt frågorna.

Patrik och Jocke tänkte åka och spela dansmatta men det var stängt, så patrik fick hänga på mig och handla och nu är äntligen kylen full. Kycklingfiléer står i micron på tining och det ska blli nån sörja med wok-grönsaker. Gott gott.

I morgon ska vi finslipa på grupparbetet och sen skicka in det. Jag ska även skriva ut gamla tentor och uppgiften till datalab samt det kvantitativa analysseminariet på onsdag. Sen  på eftermiddagen ska jag med till Stugun för att hämta jennifers bil som vi ska låna medan hon är i Skåne..sweet.

Nu ska jag laga mat. God kväll.

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej! Tänkte bara önska god fortsättning. :) Är det inte lite skönt att komma igång igen efter ledigheterna? Mitt plugg börjar inte förrän på måndag och jag klättrar på väggarna av tristess redan. Men sen kommer jag väl undra varför jag längtade till skolan. :P Kram på dig!

2009-01-06 @ 14:01:33
URL: http://http:/kanjagblismal.blogg.se
Postat av: Johanna

Anna: Jodå, det är rätt ok att dra igång pluggandet. Mest för att jag vill få tentan skriven, hehe. Dock klättrar jag på väggarna då jag inte kunnat träna den senaste veckan pga förkylning (och två tidigare veckor pga hemresa till föräldrar).. Jag vill träna NU :)

2009-01-06 @ 15:21:31
URL: http://jojons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0