Våryra

Igår var det den årliga våryran i Heby. Inte så mycket att hänga i granen nu för tiden. Mamma och jag gick ner och kollade lite på all loppis som var. Var in på vår klädaffär och hittade en top som jag fick i födelsedagspresent. Kanske dock ska lämna tillbaka den då mamma kände att hon "tvingade" på mig den för att hon ev. skulle låna den idag när de är på Hjalmars i Örebro. Jag har inte riktigt bestämt mig, den är ju riktigt snygg och folk sa att jag passade jättebra i färgen, men man kan läggas 400 kr på nåt jag kanske använder mer. Vi får se hur jag gör.



I morse drog jag upp till skidstugan och sprang mitt första hela varv. Har aldrig orkat det tidigare. Men nu har jag tränat mest konditionspass så nu tänkte jag att jag skulle väl orka. Kanske pallar ett varv till men hade inte tid med det idag. Får bli nästa projekt när jag kommer hit nästa gång. Det var iaf hur mysigt väder som helst. Solen lös igenom träden och det var alldeles lagom varm. Jag blev inte allt för svettig och det var inte så kallt så jag frös om överarmarna (det är där jag fryser om det är liiite för kallt i förhållande till vad jag har för kläder).

Jag har även hunnit vara till Enköping och dumpat av föräldrarna. De skulle bli hämtade med buss där för vidare färd till Örebro. Det är bestämt att syster ska hämta dem vid sju ikväll men jag kanske är snäll och gör det i stället. Få se om jag hittar på nåt med Lisa annars tror jag att jag åker och hämtar dem. Kom hem för ett tag sen och har nyss ätit lunch. Rester från igår. Det var gott. Ska väl pallra mig över till syster. Mamma pratade med henne i telefonen innan vi for till Enköping och tydligen hade hon en "rolig" uppgift till mig. Mamma fick inte säga vad det var, men hon själv tyckte inte att det skulle vara så kul. Så vi får se om det är roligt eller inte.

Ska komma ihåg att boka biljett också vid tjugo i tre, för att få sista minuten. Är nog ganska många som ska åka idag. Det har ju varit valborg och klämdag och allt. Hoppas på billigt iaf.

Ha en fortsatt bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0