Vädret gör mig lat

Det blev inget Bodybalance-pass igår. Jag la mig och kollade på Friends-avsnitt och somnade. Jag skyller på molnigheten. Jag blir så slapp och slö när det är så trist väder. Hoppas verkligen att det vänder snart. Man blir ju rädd att det inte blir nån sommar. Det är ju lika kallt nu som det var i mars...

Tog en rejäl sovmorgon idag. Ska snart äta frukost. Tänkte att jag skulle läsa lite idag. Antingen obstetriken eller psykiatrin. Den förstnämnda är ju sjukt mer intressant, men den andra har större del på tentan och skulle säkert behöva mer läsning. Vi får se hur det blir. Mitt mål är iaf att jag ska slippa att råplugga sista veckan. Få se hur det går med den planen. Den har aldrig fungerat tidigare iaf.

Nu till min efterlängtade gröt! Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0