Träningslös dag

Idag blev det ingen träning. Bortsett från cyklingen in och hem från campus. Övervägde att åka in och ta BodyStep-passet vid 12, men valde att inte göra det. Men i morgon blir det nog ett Muskel-pass. Det var ruskigt länge sen sist, så det är på tiden. Kommer väl inte kunna gå på torsdag, men det får det vara värt.

Höll på att dö av tristess på föreläsningen idag. Psykiatri är egentligen ett intressant ämne, men idag var jag inte på humör. Kände bara att jag blev trött och ville åka hem. Bläddrade i kalendern och läste vad jag hade gjort tidigare veckor och massa sånt. Hoppas jag är mer taggad i morgon. Då handlar det om obstetrik, det är lite mer intressant  tycker jag iaf.

Nä, om man ska äta lite kanske, innan det blir allt för sent.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0