Träning!



Johanna har rört på fläsket! Wohoo! Idag cyklade jag till skolan. Oj, vad mycket lättare det går när det är soligt ute. Sommaren är mer än välkommen. Sen satt jag på skolan och lyssnade på föreläsaren när hon gick igenom "fallen" vi hade kollat på till idag. Slutade vid 13 och då knallade jag ner till Mella. Blev inte så mycket pluggande, mer lite bärande av kartonger och påsar och sånt. Hon håller på att flytta. Lite genomgång av ikterus och allmänt vad som ska vara med på tentan. Småbestämde att Hanna ska komma hit efter hon jobbat på lördag så ska vi plugga.

Vid 17 drog jag mig mot gymmet. Äntligen skulle jag få jobba lite. Gick på ett Bål-pass. Vet inte riktigt om det var vad jag hoppades på. Kändes ostrukturerat och instruktören räknade inte takterna så det var inte lätt att hänga med när man står på händerna med fötterna på bollen och näsan i golvet... Vet inte om jag kommer få nån träningsvärk. Kändes som att när man fått in tekniken så bytte vi övning. Flamsigt. Kanske att det kommer kännas i ländryggen för att jag hade så kass teknik, det återstår att se.

Har blivit intrevjuad av syster ang utbildning och dess förberedelse inför arbetslivet. Hoppas hon fick nåt vettigt ur mig. Känns lite som att jag flamsa då :) Tror jag ska kasta mig i duschen nu en snabbis och blaska av mig innan jag ringer syster nummer två. Var så länge sen jag prata med henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0