Solig dag

Den här dagen har varit en ren sommardag. Helt underbar! Var ute och gick i nästan två timmar på förmiddagen. Kunde ha gått mycket längre om jag inte hade varit kissnödig. Sen när jag kom hem åt jag laxen som blev kvar från igår och kollade lite på tv. Sen skrev jag ut en uppsats som vi skulle läsa till på tisdag. Tog med mig den och boken ut på altanen. Där satt jag från typ halv tre till halv sex. Hur underbart skönt som helst. Solbränd och färdig med "läxan". Kan inte bli bättre. Bäst att passa på att njuta av solen, för redan i morgon skulle det bli sämre väder. Trist att man inte kan styra över vädergudarna ibland. Satt ute en sväng och prata med mamma också så klockan hann nog bli kvart över sex innan jag gick in för att äta middag.

Drack upp all mjölk så jag vandrade iväg till Coop för att skaffa lite mer så jag har till gröten i morgon bitti. Köpte lite nötter också så jag fick lite lördagsgodis. Det var gott. Nu har jag slöat i soffan och kollat på tv. Ska väl pallra mig till sängen snart och läsa lite i den skönlitterära boken. I morgon vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Skulle behöva städa. Det var evigheter sen sist. Skulle det vara fins väder blir det nog en promenix till, gymmet är stängt så ingen träning där. Har föresten inte sån träningsvärk i triceps som jag trodde att jag skulle ha. Värre i biceps och bröst. Jag måste verkligen gå på fler pump-pass. Kondisen har blivit bättre, men nu måste jag nog ta och öka på muskelmassan lite:)

Sov gott, vänner. Det tänker jag göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0