SOL!!

Hur underbart väder har det inte varit idag? Synd att man hade föreläsning på förmiddagen annars hade jag nog vatir ute hela dagen. Vid tolv när det var slut vandrade jag ner till Akademibokhandeln och köpte massa färpennor, ett nytt kollegieblock samt en pärm. Nu ska studierna bli strukuerade. Sen gick jag tillbaka till skolan och cyklade hem. Åt lunch och sen bar det av ut i solen. Kändes som en riktigt sommar dag. Fyllde pärmen med papper och starta upp lite pediatrik med nya blocket och pennorna. Snyggt!

Sen kom Patrik hem och då åt vi middag. Min tredje taco-måltid (middag igår, lunch och middag idag), är lite less. Men det är gott. Sen cyklade vi till affären för det var slult på mjölk och bananer. Patrik hittade en krona på golvet strax efter kassan så det lönade sig för honom att hänga med:)

Kollade även på So you think you can dance-finalen. Helt klart en värdig vinnare. Självklart hade det varit lite roligare om en svensk vann. Nu tänkte jag hoppa i säng. Kl 8.50 ska jag befinna mig vid Statiol för att möta upp en klasskompis. Vi ska till en annan för att diskutera lite kring psykiatrin. Belv "inbjuden" idag, och tackade ja på en gång. Psykiatrin är den del jag känner mig minst motiverad till och att diskutera kring allt ger så mycket mer än att sitta och läsa i boken.

Tänkte att jag skulle förbi gymmet och köra Pump-passet, beror på hur mitt knä känner sig. Känner av det lite när jag cyklar, vet inte om det är så bra att pumpa då.. Det får avgörasi morgon. Nu ska jag sova. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0