Skön söndag.

Idag har det faktiskt varit lite soligt. Var ute på en snabbis-promenad i morse. Var bara ute i typ 20 min, men bättre det än ingenting. Sen åt jag min gröt och läste bloggar. Tycker det är så himla kul. Läser mest träningsbloggar vilket ät ruskigt inspirerade. Kanske märks på min blogg också som har blivit mer och mer inriktiad mot träning.

Efter frukosten började Friends-maratonen. Har i princip bara kollat på Friends hela dagen. Vi hade tvättid mellan 11 och 15 så några vändor fram och tillbaka till tvättstugan har det blivit. Nu är de flesta träningstoparna tvättade och massa underkläder så klart. De som går åt som smör i solsken:) Vid typ halv fem började vi spåna på vad vi skulle äta. Hittade en påse med kebabkött i frysen. Så vi gick till affären och köpte cremefraiche, tortillabröd med smak av soltorkade tomater och olika örter samt lite grönsaker. Köttet var jättegott, men nu osar det vitlök ur munnen. Gjorde en vitlökssås av cremefraichen plus att köttet i sig var kryddat med vitlök. Tur att man är ledig i morgon för den här lukten lär inte försvinna på ett tag, hehe.

Nu har jag kollat klart på första säsongen av Friends och vill båda börja med den andra men ändå inte. Kanske tar en promenad till, det är fortfarande rätt ok väder. Lite kvällssol är inte fel.

Sen har vi haft lite pet grooming. Klippte klorna både på fågeln och katten. Fågeln är nog inte så glad på mig, råkade klippa lite långt upp på en av klorna så han började blöda. :S

I morgon blir det dubbelpass, som vanlig på måndagar:) Tycker det är så kul och skönt. Känns som en perfekt start på veckan. Få se om det blir mer träning nästa vecka, den här veckan kände jag mig lite slapp. Men om man räknar ihop det så blev det faktikst fyra pass -  inte så illa. Hade tänkt att jag skulle gå på yogan idag men fick aldrig nån riktig lust. Får ta det nån annan gång...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0