Seg måndag

Känns inte som jag hållt många knop idag. Gick upp vid nio, läste massa bloggar och hoppades på att bli lite hungrig så jag kunde äta gröt. Men inget hände. Bestämde mig för att gå ut och gå en sväng för att bli hungrig. Funkade ok. Åt frukost när jag kom tillbaka och kollade på Friends. Funderade fram och tillbaka om jag skulle åka in till stan och ta passet  vid 12, men kände att jag kanske skulle ta det lite lugnt då jag känner att en förkylning är på G. Tänkte att jag skulle ta BodyBalance-passet vid halv 6 i stället, inte lika pulshöjdande. Men all ork och motivation rann ur mig. Undrar om det har att göra med att jag inte tränat sen förra måndagen? Bortsett från cykelturerna till och från skolan...

Nu är äntligen Patrik hemma. Mycket roligare när han är hemma, även om det kan vara skönt att vara själv ett tag och rå om sig själv. Men det är alltid roligast när han är hemma. Nu ska vi hitta på nåt. Kanske kolla på film eller nåt.. Få se vad det blir.

God kväll.

I morgon tar jag tag i mitt tränanade igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0