Pump och soffan

Jag drog i väg och körde Pump vid 11 idag. Jag måste nog köra det passet mer, är så dålig på vad jag ska lägga på för vikter. Men det löser sig nog. I morgon tänkte jag ta och prova på yoga. Kanske tar bussen in, är inte så överrens med min cykel. Det borde få en helrenovering. Eventuellt att jag lånar Patriks cykel. Det får vi se i morgon.

När jag kom hem åt jag lunch. Underbar tacopaj som blev kvar från igår. Sen la jag mig på soffan och pluggade lite gran..Sen tappa jag all motivation och kollade på patrik när han höll på att föra över lite från DVD'n till datorn. Sen när han började spela så somnade jag. Trodde inte jag sov så länge men helt plötsligt var klockan sju!!! Ingen orkade laga mat. Jag åt det som var kvar av pajen och Patrik tog en färdigrätt. Få se om man lyckas somna nu ikväll då. Lär väl bli uppe till sena natten...:S Får väl ta ett Friends-maraton nu när jag har fått hela boxen, hehe!

I morrn ska bli en mer hurtig dag. Hoppas på bättre väder också. Det är så trist när det är kallt och mulet och nästan snöar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0