Pluggonsdag

Försov mig i morse. Måste ha stängt av väckarklockan i sömnen för jag är ganska säker på att jag ställde den igår kväll. jag försov mig inte så himla mycket, men tillräckligt för att jag var  tvungen att stressa för att hinna cykla in till skolan. Det hade jag varken lust eller ork till, så jag tog det lugnt och tog bussen i stället. Det var nog en bra idé, för senare på eftermiddagen fick jag ont i huvudet som senare utvecklades till lätt migrän.

Efter föreläsningen så gick jag och Hanna till Mella för att plugga. Vi skulle ha setat på skolan men Mella var så förkyld så hon orkade inte gå till skolan. Gjorde nästan en hel tenta och han avverka lite prat. I helgen blir det schlager-kväll. Ska äta middag och kolla på finalen. Kommer lite fler klasskamrater. Kommer bli riktigt mysigt och kul.

Pga huvudvärken så hoppade jag träningen ikväll. Har blivit lite rädd för att träna med huvudvärk (trots att det inte är en dunderhuvudvärk) sen jag blev dyngsjuk med en jävulsk migrän en gång jag tränade med lite huvudvärk. Vill inte vara med om det igen. Jag har ju inte hittat nån migränmedicin som funkar fullt och helt. Jag blir som en pannkaka när jag får migrän. Hann nog komma hem och trycka i mig två treo innan det utvecklades allt för mycket. I morgon blir det iaf BodyBalance. Ska kolla vad det är för pass innan så jag kanske kan ta dubbelpass.

Nu ska jag slänga mig i soffan och glo lite på TV. God kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0