Önsketänkande

Ja, inte blev det nån pluggning idag heller. Jag blev helt fast i massa träningsbloggar efter förra avsnittet. Det är så kul och inspirerande att läsa. Sen käkade jag lunch, kollade lite på tv och läste lite mer. Sen var det dags att åka mot stan för att hämta kläderna från HM och sen til gymmet för ett pass bodypump. Kommer med all säkerhet ha träningsvärk i armar, axlar och ev ben i morgon. Skönt.

Imorgon verkar det bli fint väder. Tänkte sitta ute och plugga i morgon. Kanske man inte blir lika trött av att läsa. Sitter jag inne kommer jag förr eller senare hamna i soffan eller sängen och till slut så sover jag... Ser på vädret just nu, det står 22 typ precis över Ösd!!! :) Kan ju inte bli bättre!

Nu ska jag hoppa i säng så det blir i morgon snabbare. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0