Muskel

Imorse så snöade det. Inte kul att vakna upp till det. Bestämde mig ganska snabbt för att inte cykla till skolan. Fick bli bussen idag. Efter föreläsningen gick jag och Stina, en klasskamrat, och lunchade på Pause. Jättemysigt och god mat. Åkte hem och handlade lite. La mig på soffan och läste lite grann, blunda i typ en kvart. Sen laga jag mat, kycklinggegga med ris och sallad. Jättegott.

Efter maten var det nästan dags att ta sig i kragen och åka in till gymmet. Velade lite i huvudet om jag skulle ta bussen iaf, det regnade ju ändå lite grann. Menjag tog cykeln ändå. Slog "rekord" på att cykla in till stan. Tog 21 min. Brukar ta ganska precis 25 min. Fick stanna lite vid ett övergångsställe för det kom massa bilar, så det hade kunnat gå fortare. Funderade lite på vad som kunde göra att det tog fyra min fortare. Mina teorier blev dels att jag hade träningskläder och inte hade nåt emot att blir svettig, lyssnade på en Bodywork-skiva och inte det vanliga som jag brukar lyssna på samt att jag var lite kall för att det regnade och ville få upp värmen. Passet gick väl sådär. Märktes att jag inte kört styrka på länge. Bäst gick nog magen. Bröst gick rätt ok. Och ben. Men rygg var jobbigt, triceps och nån benövning. Får se till att det blir lite mer rutin på muskelbyggningen:P hehe...

Väl hemma hoppade jag i duschen. Tror inte att det har varit så skönt att duscha på läääänge. Jag var kall om armarna, blöt och svettig. Sjukt skönt med det varma vattnet!. Nu ska vi kolla på Beauty and the Geek, sen tänker iaf jag sova!!

God natt...i morgon kommer träningsvärken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0