Molnig söndag

Idag har det varit en helt tvärtomdag jämfört med igår. Ingen sol, knappt varit ute och ingen energi. Var lite blött på marken när jag gick upp så då intalade jag mig att det säkert skulle börja regna så det var ingen idé att gå ut och gå. Så jag käkade frukost, kollade på TV, läste massa bloggar och fördrev tiden med ingenting. Sen la jag mig i sänge och läste och det slutade ju med att jag slumrade till... låg lite längre än jag behövt för jag kom inte på nåt att göra. Gick upp och käkade lunch, kollade lite mer på tv och sen kollade efter eventuella uppdateringar på bloggarna jag följer.

Var ut och kollade om det skulle vara ledigt i tvättstugan antingen mellan 15-18 eller 18-21 men idag ville folk tvätta så jag tog tiden i morgon bitti i stället. Skönt att tvätta alla träningskläder. Och trosor. Man använder ett par om dagen men det känns som att det går åt tre stycken. Lådan blir tom på en gång nästan... Men i morgon fylls den på med rent och fräscht. Kollade på film sen på eftermiddagen. Såg på Pi, den var helt ok. Kanske måste se den nån mer gång... tror den blir bättre då.

Tänkte att jag skulle ta nåt pass imorgon också, hoppas på att vi slutar innan halv fem. Vill ju gå på BodyStep, det är så himla kul när man kört det endel och kan passet rätt bra. Det blir Body Balance iaf oavsett om BS hinns med eller inte. Skönt att få sträcka ut lite. I morgon ska jag ha som mål att klara hela ben-låten. Den är typ åtta minuter, fyra på varje ben. Jobbigt. Men nån gång ska det väl gå...

Patrik kom inte hem idag, han har varit hos sin pappa. Han blev kvar hos en kompis i Sundsvall. Så vi syns i mrogon. Yttligare en ensam natt. Men det går bra. Då kan man ligga tvärs över hela sängen. Det är mycket skönare att sova så:)

Kommentarer
Postat av: Ebba

Blev det någon träning idag? =) Hade bråttom därifrån, så jag hann aldrig se om du dök upp eller inte. ;D Hoppas att det gick bra i alla fall!

2008-05-12 @ 17:13:02
URL: http://ebbastraningsblogg.blogspot.com
Postat av: Johanna

Japp, dubbelt blev det till och med.. redovisning ovan:)

2008-05-12 @ 22:18:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0