Lördagkväll

Var över till Jessica och det "roliga" var att läsa igenom deras arbete. Gick rätt fort, fanns inte så mkt att anmärka på. Sen åt vi grillat kött och potatissallad. När Lisa hade slutat vid 19 gick vi ut och gick. Gick från Härvsta bort till Grusbanan och ända upp till parken och tillbaka. Sen ringde mamma och beordrade att jag skulle till Ica och köpa kaffe. De satt på Wärdshuset. De har inte kommit hem än och jag vill gå och lägga mig och läsa. Snart stormar de väl in och ska dricka kaffe. Hängde med Lisa när hon skjutsade in sin kusin till Sala. Sen åkte vi runt lite och pratade och nu sitter jag här.

I morgon bär det av hemmåt. Åker 10.39 från Uppsala så det blir inte dundertidigt och ändå är man hemma vid en okej tid. Känns bra. Sen på måndag börjar allvaret igen efter en veckas ledighet. Skönt med sovmorgon, börjar inte förrän 10.15. Få se hur länge mitt "nya liv" håller i - det här med att cykla till skolan. Nu ska vi ju gå i skolan nästan varenda dag. Fast det är ju bra, då blir ju kondisen bättre :) Få se om jag orkar och hinner upp till spåret i morgon bitti och ta ett varv. Vore kul då jag med all säkerhet inte kommer göra nån träningsinsats när jag kommit hem.

Nu tror jag att jag lägger mig och bläddrar lite på tvn..Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0