Ledig dag

Idag har jag ledig dag. Tänkte att jag skulle i läsa lite om det vi gått igenom i veckan, hämta paketet på Ica och kanske gå på bodypump. Hade sån träningsvärk mellan skulderbladen igår men idag är det bättre.

Väntar på att solen ska komma fram. Det är rätt vamt ute, men det är ju så skönt när solen lyser. Går lättare att cykla då. Jag vet inte om jag skrivit det tidigare men antingen är jämtarna jävligt korkade eller jävligt snälla. I stort sett alla stannar när man kommer cyklande vid ett övergångställe och släpper över en, fast jag inte gått av cykeln och då räknas som en fotgängare. Ibland stannar de till och med där de inte behöver för att det inte finns nåt övergångställe. Jag ska egentligen inte klaga men det känns lättare och mer miljövänligt att jag stannar och startar än att de med bil ska göra det. Men det är snällt, gör att cyklingen flyter på lite mer:)

Nu ska jag dyka ner i böckerna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0