Jag älskar måndagar

Faktiskt. Jag längtar till dem. Fast kanske inte nu längre. För från och med nästa vecka är det sommaröppettider på gymmet, vilket betyder ommöblerade pass. Inte min vanliga BS+BB-måndag :(

Idag gick jag ut och gick i typ 40-45 min på förmiddagen när jag vaknade. Jag hade planerat att gå upp och gå ut och gå när Patrik gick upp, men jag kom inte ur sängen. Jag var så himla trött. Vi båda somnade sent i går för att ingen av oss var speciellt trött... Klockan blev närmare tio innan jag kom upp. gick ut nästan på en gång och åt "frukost" vid 11 ungefär.

Igår hade jag bestämt mig för att rensa i klädkammaren för att jag var helt säker på att någonstans bland allt bråte skulle laddningskabeln till kameran finnas. Jag var 500% säker på att jag packade ner den när vi flyttade hit, och var minst lika säker på att jag sett den här första veckan. Så ut med allt och sortera kablar och dosor, vika ihop kartiongen hänga ut lite kläder på vädring. Det tog mindre än en kvart innan jag hittade kablen. Lycka! Känner mig stolt att jag höll på typ två timmar till så allt blev klart. Nu har vi enbart de kartonger vi behöver, samt att det går att gå in där och öppna båda garderobsdörrarna utan problem! Sweet.

Fick panik-laga mat sen för att hinna innan jag skulle på mina två bokade pass. Som vanligt BodyStep och BodyBalance. Vet inte vad det var som gjorde att det gick så bra. Fick till och med "beröm" av en av instruktörerna. Hon sa efteråt "Bra jobbat". Me got happy!! :) Bodybalance passet gick riktigt bra det med. Nu klarade jag hela benlåten, igen, fast bättre. Sträckte inte på benen alls, mer än då man skulle!! Weehoo! Jag lever i ett litet lyckorus. Hoppas det håller i sig, men det kommer väl ett träningsbakslag snart... Det brukar ju gå upp och ner, som allt annat i livet.

Har duschat två gånger idag. Kanske inte är så märkvärdigt, men det skillde inte många timmar mellan gångerna. Första gången var ett måste pga fruktansvärt äckligt hår och så kände jag mig så himla dammig och smutsig från städningen. Den andra gången var en vanlig efter-träning-duschning. Båda lika sköna. Som alltid.

Tror jag ska ta och göra mig klar för sängen.

Ps. Patrik ska klippa sig hos en frisör i morgon. Sjukt spännande. I alla år har hans mamma klippt honom hela tiden. Nu har han sparat ut så han ser ut som ett troll nästan, och så ska frisören få göra som den vill. Cootl!

Ps2. Kanske kommer pryda bloggen med lite fler bilder nu i framtiden eftersom vi fått igång kameran igen. Nåt ni vill se? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0