Hett bad

Har nyss tagit ett hett bad. Den största anledningen var att jag hade så skrovliga fötter och behövde fila till dem lite. Råkde hälla upp ett väldigt hett bad. Svårt att röra sig i början. Svetten rann ner för ansiktet. Läste lite i en tidning och njöt av tillvaron. Sen blev jag så törstig så då drog jag ploppen och började fila fötterna. Nu är de lena och fina och jag luktar gott. Avslutade med en kalldusch. Eller sval var den iaf. Var tvungen att svalka av mig lite. Nästa gång ska jag komma ihåg ett klas kallt vatten, då kan jag njuta lite längre. Sitter nu här med ett glas isvatten, svalkande. Mums.

Självklart hade jag bubblor. Inget bad utan bubblor! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0