Dyrt i Ösd.

Fick hem en "turist-tidning" med LT idag. Kollade lite vad man kan göra i stan som "turist". Jag upptäckte hur fruktansvärt jävla dyrt allt var här. Först, när Storsjäbadet är färdigombyggt, kostar det 120:- att bada där. På Fyrishov, som är ett äventyrsbad kostar det endast 75:-. Något säger mig att Storsjöbadet inte kommer bli bättre än Fyrishov. Iaf inte så mkt bättre så det ska kosta 120 kr. Sen kollade jag på Frösö Zoo's annons. Det kosta fan 180:- att gå in där. På Skansen kostar det nu 90:- och även här säger nånting mig att Frösö zoo inte överträffar Skansen. Galet. Jag har ju inte besökt varken Frösö Zoo eller det ombyggda Storsjöbadet så egentligen ska jag väl inte klaga förrän jag har bildat mig en egen uppfattning. Kanske ska ta det här som sommarens uppgift :) Vi får se om det återkommer en rapport om ställena. Men just nu är jag bara upprörd över hur dyrt det är...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0