Dubbelpass... :)

Måndag är nästan lika med dubbelpass. Tycker så mycket om både BodyStep och Bodybalance. Steppen gick jättebra, stog längst fram så jag kunde ju inte slappa heller. Bäst att ta i:) Sen när Bodybalancen började kunde jag inte tänkte på nåt annat än att jag skulle klara hela benlåten. Och det måste jag nästan säga att jag gjorde. Fick stärcka på benen två gånger bara. En gång på vardera benet! Så stooor framgång för mig. Så där statiskt orkar jag oftast inte med - det måste då betyda att träningen ger resultat! :)

Sen kom ångesten när jag skulle cykla hem. Totalt slut kände jag mig och blev överlycklig när två klasskompisar, som var med på passet, skulle åt samma hål. Då tog jag sällskap och fick gå nästan halva vägen. Tror jag behövde den lilla "återhämtningen" för det kändes som att mina lår blödde när jag cyklade sista biten sen. Hur hade det känts om jag inte gått den biten? Jag kanske hade hamnat i ett dike och mina ben i det andra:P Nu sitter jag här och känner hur träningsvärken kommer smygande. Det gör inte ont, men det känns att det kommer göra ont i morgon... hehe. Tur att jag har sovmorgon så jag inte ska upp och cykla till skolan på en gång:)

Fick min present från "familjen" på Patriks sida. Fick den feta Friends-boxen!!! Den med 40 discar! Den hade jag behövt igår då jag inte hade ett dugg att göra. :) Känner nästan för att kolla på några avsnitt. Men det får nog bli ett Desprate Housewife-avsnitt i stället. Var så länge sen jag såg det nu, får se om jag hänger med. Sen blir det sängen iaf. Kommer sova som en klubbad säl...

Kommentarer
Postat av: Ebba

Härligt tränat!! Hur känns benen idag?

2008-05-13 @ 19:16:18
URL: http://ebbastraningsblogg.blogspot.com
Postat av: Johanna

Det var inte så farligt som jag trodde. Framsida lår som känns mest. Imorgon blir Muskel iaf - då ska kroppen bränna:P

2008-05-13 @ 19:59:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0