Det blev ju soligt...

Det regnade när jag gick upp i morse så jag bestämde mig för att ta bussen. Sen när jag skulle gå till bussen så regnade det inte, stannade upp en snabbis och funderade på om jag skulle cykla ändå. Nja, det börjar nog regna igen, tänkte jag. Jaha, när jag kom ut från föreläsningen på eftermiddagen var det ju hur soligt som helst. Jättelite moln på himlen. Hur skönt som helst att gå på stan. Var ute efter ett par bysor, i första hand jeans då mina håller på att gå sönder på insidan av låren. Men hittade inget som passade och insåg även att jag inte riktigt har råd att lägga pengar på ett par jeans. Får hålla mig till de byxor som finns hemma.

Idag blev det alltså total vilodag, om man bortser från att jag gått på stan. Får väl ta igen det i morgon. Ska cykla till Ica och hämta mitt paket från H&M, kanske ta en sväng på gymmet och hitta på nåt, går bara två pass på eftermiddagen som jag inte vill gå på. Sen ska jag plugga, böckerna kom idag.

Funderar dock på att gå ut och gå en sväng för det är fortfarande rätt fint väder. hmm, vi får se hur det blir. man vill ju passa på att lapa sol så länge den är framme. Man vet aldrig när man får se den nästa gång.  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0