Barnklinikens dag

Idag har vi haft heldag på sjukhuset. Det började med rundvandring på mottagning, vanliga avdelningen samt spädbarnsavdelningen. Sen var det lunch och på eftermiddagen var det föreläsningar. Gick lite tidigare för jag pallade inte att sitta kvar. Blev så himla trött... Har så svårt att bara sitta och lyssna.

Följde med Mella på Hobbyboden för att kolla papper till hennes lillebrors studentkort. Blev lite annat i stället, inte för mig men för henne. Jag handlade inget. Sen gick hon hem och jag till bussen. Den jag tänkte ta kom aldrig, men det spelade ingen roll. Tog en annan som bara går till Torvalla C och så handlade jag lite. Vi käkade hamburgare idag. Inte så väldans nyttigt, men det var gott och jag blev FÖR mätt. Fick typ magknip och trodde jag skulle dö. Sen fick jag ångest för att ha ätit så mycket och inte tränat på så himla länge så jag tog på mig kläder och gick ut och gick. Blev väl ungefär 45 min. Skönt att röra på sig men det var ganska kallt ute. Skönt att komma hem och sen ducha av sig.

Nu ligger jag i sängen och "pluggar" vi har en uppgift eller vad man ska kalla det för som vi ska gå igenom i morgon. Få se hur seriöst jag kommer göra den. Känner mig inte så motiverad just nu.

Hamnat i nån form av träningssvacka. Hoppas jag kommer ur den snart. Inte kul att gå om kring och inte känna sig bra för att man inte tränar, när det ändå är så lätt åtgärdat. Som det er ut nu blir det mitt första Bål-pass i morgon. Det kan min mage behöva. Och rygg för den delen. Tyckte ju att Step/Bål passen i somras var så himla roliga, så det här blir nog jättebra! Få se om jag kan skratta eller hosta på torsdag:)

Nu ska jag läsa lite mer. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0