Ångest?

Nu har jag inte tränat sen i måndags. Jag får ångest. Jag känner mig lat och slapp. I tisdags blev det inte av för att jag inte hade nåt pass som jag kände att jag ville gå på, igår pluggade vi, vilket vi gjorde idag också. Så bodybalancen uteblev. Få se om jag hinner göra nåt i morgon. Hinner jag inte ta nåt pass tror jag att jag åker dit och kör lite på crosstrainern. Känner att jag måste röra på mig. Men! Jag cyklar ju till skolan (inte igår pga försovning).

Dagens plus:
Gjorde klart tentan vi började på igår. Känns bra att det går lite framåt med pluggningen.

Dagens FETA JÄVLA MINUS: Jag tappade min telefon i golvet hos Mella. De små pluttarna på batteriet som hakas fast i telefonen för att det ska sitta fast gick av. Så nu är batteriet löst. Tur att jag fick en telefon då jag bytta abonnemang så jag har nåt så länge. Få se om jag ser mig om efter en ny telefon eller om jag tejpar eller vad... Fan, belv så jävla sur. Inte vad jag behövde just nu!!

Nu ska jag kolla på Desperate Housewives, dubbelavsnitt. Och så måste jag äta nåt. Har inte fått i mig en ordentlig kvällsmat. Overall är jag inte nöjd med den här dagen...

Mat: Fail
Träning: Fail
Telefon: Fail

Hoppas morgondagen blir bättre!

Kommentarer
Postat av: J1

halloj, trist att din dag var mindre framgångsrik :-(

Var in och kollade på http://bloggvarde.se/ hur mycket din blogg var värd...inte riktigt lika mycket som Carl Bildts som ligger på närmare 3 miljoner men men :-) Kramis J1

2008-05-24 @ 08:52:03
Postat av: Johanna

Nej, jag vet. Jag har också kollat värdet där.. inte så många som läser min blogg, det är väl därför...

2008-05-24 @ 15:06:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0