Slapp

Känner inte för att ta en morgonpromenad. Känner mig trött i båda kropp och knopp. Tror jag blir hemma idag och latar mig lite. Kanske får krafter att städa lite. Igår röjde jag i badrummet. Dammsög, torka golv, damma av, skura kattlådan. Blev riktigt fräscht. Men det vara ett litet tag. Bara en katt gått och kissat luktar det lite illa, plus att den tar med sig lite kattsand ut ut lådan som man sedan kliver på. Man skulle behöva dammsuga där flera gånger om dan...

Som jag misstänkte har jag ont i baksida ben samt rumpa. Men inte så ont som jag trodde jag skulle ha. Axlar, mellan skuldror och lite i ländryggen känns också. Konstigt nog inget i magen. Blir hel vilodag idag. I morgon tänkte jag ge mig på BodyStep och Yoga. Yttligare ett pass att pricka av på tävlingen. Sen tror jag bara att det är Bodybalance och PSI kvar, det fixar jag nästa vecka.

Nu ska jag göra mig en protion gröt och sätta mig i soffan och äta till...hmm, Friends? :)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Godmorgon:)

Ha en bra dag idag!

Kram

2008-06-18 @ 09:37:23
URL: http://sannawiberg.blogg.se/
Postat av: Johanna

Tackar så mycket. Detsamma:)

2008-06-18 @ 11:22:12
Postat av: Ebba

Här blir det också vila! Har redan tränat iofs, men nu blir det nog vila i ett par dagar med tanke på febern.. Suck. Lagomt tills man är ledig och allt! Så typiskt.



Tänkte i alla fall önska dig en glad midsommar =)

2008-06-19 @ 14:04:48
URL: http://ebbastraningsblogg.blogspot.com
Postat av: Johanna

Ja, jag läste om det trist. Här blev det ofrivillig vila. Var så himla trött så jag hade verkligen ingen lust att cykla in till gymmet och träna. Hoppas du kryar på dig.



Glad midsommar, Ebba!

2008-06-19 @ 21:45:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0