Varm tisdag

Ledig dag men ändå fylld med saker att göra. Eller kan bli. Just nu håller jag på att tvätta. Tänkte att jag skulle lägga mig i solen medan maskinerna jobbar. Sen funderar jag på att ringa och fråga om jag kan låna bilen. Skulle behöva shoppa lite. Sen tänkte jag hinna med en sväng på gymmet, vet inte om det blir crosstrainern som igår eller ett pass. Eller både och kanske? Tänkte kolla om jag kunde boka in en massage. Tror jag har en innestående åt mig själv - alltså jag har lovat mig själv en massage för nåt jag gjort. En var att klara kirurgi och medicin-tentan. Tror den andra har med praktiken att göra eller hittar jag bara på för att jag ska få en massage?

Snart blir det nog lite lunch. Synd att Patrik nallade med sig alla hamburgare jag gjorde igår. De blev ju så goda! Får ta och göra om dom nån dag. Undrar vad man ska käka ikväll.

Igår vågade jag ringa på hos grannen och "klaga" om deras höga musikspelande. Jag har irriterat mig länge nog men "stått ut" med det. Men igår, när klockan var tolv, fick vi nog. Sa till på et ttrevligt sätt att det hörs väldigt bra in till vårat sovrum, samt att det hörs väldigt ofta och väldigt länge in på kvällarna. Bad dem även tänka på det efter 22. Få se om det räcker:) Tror inte att de är helt lost i huvudet, men det är nåt som stör mig med dem.

Nu ska jag ut och njuta i solen, hoppas de inte sitter ute och tjattrar - jag vill ha lugn och ro! :)



Kanske vi kan åka och bada i kväll?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0