Vägdag

Idag hamnade jag på ny lägsta vikt :) Sammanlagt har jag nu gått ner precis 8 kg sen "the slap in the face" i februari. Gått riktigt segt de senaste månaderna, men nu hoppas jag att platån är lämnad och resan neråt har tagit fart igen. Idag blev det vilodag, till och med från morgonpromenaden. Var så seg på att komma upp så jag skippade den och låg i solen i ställen. Börjar jobba om drygt en timme, ända fram till 21 i kväll. Lite segt, men vetskapen om att jag är ledig i tre dagar sen (hoppas jag, om ingen blir sjuk) gör att det blir lättare att utstå dessa timmar. Idag kommer det att vara "att utstå" för att det är så himla varmt. Jobbet i sig tycker jag faktiskt om, men när det är riktigt varmt och man ska ha plastförkläde och plasthandskar när man jobbar är något svettigt.

I morgon tänkta jag ta mig an 75 min pump/spinning. Har inte tränat riktigt sen i måndags så det vore skönt att köra igenom kroppen totalt. Har satt upp ett mål på 20 pass under juli så det är bäst att sätta i gång. Hade samma mål i juni och klarade det precis, med det 20:e passet i måndags. Dock hade jag ju "tappat" en vecka hos mamma och pappa vilket gör att jag blev ännu mer stolt.

Min mixer har kommit, men hinner inte hämta ut den idag. Det får bli i morgon. Ska kolla om jag kan låna bilen, för jag törs nog inte cykla med den. Den är ju gjord av glas, så det vore ju typiskt om jag tappa den. Smoothies, smoothies, smoothies!!

Ha en bra dag. Ta det lugnt i solen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0