Vägdag

Ett kilo kvar. Idag blev den totala viktminskningen exakt 9 kilo! Känns bra. Så nästa vecka ska målet vara taget. Sen har jag bara 3,3 kilo till nästa mål! Centimetermässigt har jag tappat typ 8-10cm, beror lite på var jag mätte när jag starta.. minns inte riktigt :) Lite lyckorus såhär i början på ledigheten.

Firar med god frukost. Har ätit min gröt. Kokat ägg nu som jag väntar på ska svalna lite så de går att skala. Tänkte ta två äggmackor och lite juice. Sen vet jag inte vad dagen har att erbjuda. Borde städa och tror nästan det kommer bli lite av den varan. Sen så får vi se om jag tar mig i kragen och rör lite på mig. Passen på gymmet lockar inte.. det skulle vra pumpen osf, men jag har hört att instruktören inte är så bra och det är viktigt för min del. Måste ha nån som intruerar bra, säger vad man ska göra i rätt tid så det flyter på. I annat fall kanske det blir lite WiiFit, det är ju roligt! :)

Bodystepen igår var kul. Hade inte riktigt den kraft och energi jag hade velat, men orkade vrida ur magen rejält på slutet. Känner av lite idag. Det är skönt. Det var det jag ville i tisdags när jag varit på Bål-passet. Känns som jag är smalare om jag har träningsvärk i magen av nån anledning.

Nu ska jag äta mina äggmackor. Hoppas ni har bättre väder än vad vi har :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0