Väder - make up your mind!

Det var mulet hela förmiddagen. Strax efter tolv bestämde jag mig för att ta en liten promenad. Det började droppa på mig nästan på en gång, så det blev en riktigt kort promenad. Såg även ett jättesvart moln så jag knata på i typ en kvart. Ett tag efter jag kom hem så vräkte det ner och blixtra och åska. Sen när det slutat kom lite sol och jag tittade ut, då fanns nästan bara lite vita moln. Städade lite och höll på, helt plötsligt vräker det ner igen och åskar och blixtrar. Sen slutar det och då kommer lite sol igen.

Nu är det bara molnigt. Det var ju så typiskt att det var så fint väder igår bara för att jag jobba hela dagen. Sen är man ledig i tre dagar - fulväder I bet! Den här sommaren suger hittills!

Nu ska jag dricka upp mitt te, sen ska jag ut och hänga tvätt!

Kommentarer
Postat av: Ebba

Haha,vi har typ lika tur med vädret tror jag. ;) Är såå less på det. Hoppas på sol i helgen nu =) Vill bada!

2008-07-18 @ 19:09:50
URL: http://ebbastraningsblogg.blogspot.com
Postat av: Johanna

Ja, jag med! Har faktiskt inte badat nåt i år. Vet inte om jag ska skämmas, men det har ju inte varit väder för det. Håller tummarna för helgens väder!!

2008-07-18 @ 19:44:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0