Underbar lördag!

En helt underbar solig och slapp lördag.

Startade dagen med en morgonpromenad. Lite kallt men solen lös och jag njöt. Hem till den underbara frukosten! Sen var det bara att sätta sig ute. Lite kallt i början men det sket jag i. Är det sol ska det fan solas. Iaf med tanke på vilket väder det varit den senaste tiden. Läste lite och låg allmänt och njöt av solens strålar. Efter någon timme eller två så gick jag in och gjorde mig lite mellanml/lunch. Åt det i solen och läste i boken. Bytte till solstolen och njöt vidare. Sen kom Patrik upp och kom ut och satt en stund med mig. När han gick inte hängde jag på. Kollade lite på TV. Sen ut igen! Vid 15-tiden så gick jag in igen och undrade om vi skulle hitta på nåt. Vi körde lite WiiFit, eller mest Patrik. Jag gjorde styrke- och yogaövningarna på sidan om. Sen gick vi och handlade till middagen. Gjorde tacos så det behövdes krydda och lite påfyllning av grönsaker. Kom visst med lite cashewnötter också :) Det är ju så gott.

Är fortfarande dödligt mätt. Kollade på filmen Romper Stomper när vi åt. Den var väl sådär. Inte den bästa filmen jag sett. Tycker inte om när de slåss så mycket. Nu sitter jag här och vet inte vad jag ska göra. Är lite törstig. Ska ta mig ett glad LOKA Smultron! Somrigt och gott.

Hoppas på finväder i morgon. Då ska vi ha mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0