Trötter

Idag blev en riktig latdag. Tog bussen i morse för jag tänkte att jag skulle gå hem. Behövde vila mina ben från cykling. Har cyklat som fan den senaste tiden. Till och från jobbet och till och från gymmet. Ibland flera gånger per dag. Så, idag tänkte jag att de skulle få vila från "hård" träning och få en promenad istället. Well, det gick ju inte som jag hade tänkt mig iaf.

Efter jobbet när jag skulle vandra hem hade ju den klarblå himlen (som fanns i morse) blivit nästan svart. Himlen öppnade sig och allt kom ner. Det haglade och regnade, blixrade och åskade... Tur att jag tog med mig regnkläderna! Så det blev bussen hem också. Det lugnade ner sig när jag nådde busshållplatsen, men då var jag så blöt om fötterna att jag inte kände att jag ville gå ända hem.

När jag kom hem blev det lite mellanmål, ägg och lite fil. Mums! Sen så var det som att någon slog mig i huvudet. Somnade en stund. Tror jag behövde vila. Måste lära mig hur min kropp kommunicerar. Tror jag börjar få lite mer kläm. Kände verkligen i låren igår efter bål-passet att de ville vila. Hoppas de är piggare i morgon och jag kan cykla till jobbet. Man piggnar ju till lite när man får cykla till jobbet.

Nu ska jag laga lite middag. Sen blir det en tidig kväll ikväll. Känner mig lite slut i huvudet också. Hoppas på långledigt i helgen. Är ledig i tre dagar. Men fortsätter det så här så kommer jag säkert bli inringd. Men på söndag kan jag inte. Då händer det nåt roligt. Längtar jättemycket. Berättar mer om det sen. Nu ska jag laga fiskburgare! Ha en mysig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0