Tisdag

Jag ska ta och redogöra för helgen lite, men inte nu. Det är så sent. Ska hoppa i säng snart, men jag tänkte avverka den här dagen iaf för att slippa samla på mig massa dagar för att sen inte orka skriva allt:) Men det kanske inte är nån som bryr sig?
Idag var jag trött. Gick och la mig rätt sent igår av en anledning som kommer i helg.redogörelsen. Så det tog emot att gå upp kvart i sex i morse. Dock var det en lugn dag. Vissa dagar när man är trött så vill man ha mycket att göra för att dagen ska gå och man inte ska bli ännu tröttare. Men idag kände jag verkligen att jag inte ville ha mycket att göra, så jag är tacksam att det var så himla lugnt idag.

Slutade tre och satte mig på cykeln och drog hem. Hamnade vid datorn och började läsa bloggar. Sen blev jag så himla trött att jag var tvungen att lägga mig en sväng i soffan. Sov väl en dryg halvtimme, utan ställd klocka! Imponerande! Var så trött att jag inte orkade gå och hämta mobilen i hallen och ställa klockan så jag la mig med risk att sova väääldigt länge.

När jag gick upp sen så gjorde jag mig ett mellanmål och sen bytte jag om till träningskläder. Funderade länge och väl om jag ens skulle åka in då jag var så trött, men jag kom på att blir det inte idag så blir det inte i morgon, osv. Sen dividerade jag med mig själv om jag skulle ta bussen, men kom på att det är smidigare tidsmässigt att ta cykeln. Till slut kom jag i väg. Det blev ett bål-pass och jag hoppas på träningsvärk i morgon. Känns lite i ländryggen redan nu. Dock vill jag ha ont i magen!! Måste ta i mer nästa gång!

Nu ska jag hoppa i säng så jag inte är lika trött i morgon. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0